7 Kasım 2011 Pazartesi

BİR BAYRAM GÜNÜ


Akşam yeni vizyona giren ANADOLU KARTALLARI filmine gittik.Beklentilerimin çok altında bir film çıkdı.
Renkler ve zevkler farklıdır derler ya eşim beğendi ama ben hiç beğenmedim.Hatta bir ara bitsede gitsek moduna bile girdim. Gerçeklikden uzak,yapay ve yapmacık geldi bana ama genede emeğe saygı gösterip gidip birde siz izleyin derim belkide sadece benim hoşnutsuzluğumdur.








BİR BAYRAM GÜNÜ diye başlık attım ama o moda hiç giremedim.Canım eşim ve benim için sıradan birgünden farksızdı.Şükürler olsun huzurumuz ve neşemiz yerinde olmasına rağmen uzakda olduğumuz için belkide buruk yaşıyoruz bugunü yada sadece ben yaşıyorum :) Kadınlar daha duygusal erkeklere göre galiba


Ne yeni giyinilmiş kıyafetler,ne tören havasında kahvaltı nede özenle yapılmış bayram menüsünden eser yok
Ve sıradan kahvaltımız



2 yorum:

  1. merhaba öncelikle bloguma hoşgeldin:)
    ayrıca minik pizzalarında nefis görünüyor..

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum sende hoşgeldin bloğuma teşekkür ederim

    YanıtlaSil