12 Nisan 2012 Perşembe

BETON DA AÇAN ÇİÇEK

Evet arkadaşlar artık güneş iyice yüzünü gösterdi bahar geldi.Heryer yeşillenmeye başladı.Şimdilerde saksılardaki topraklar değiştirilir yeni fideler dikilir yada tohumlar ekilir
Bloglar da da sık sık görürüz BALKONUM ÇİÇEK AÇTI cümlelerini


Ben ev çiçeğinde başarılı olsam da balkon çiçeklerinde hiç başarılı olamadım.Çok uğraştım ama 
ya tutturamadım yada kuruttum


Allahım sen ne büyüksün  toprakta tutturamadığım çiçeği balkonumda kapı arkasında beton zeminde kendiliğinden  oluştu 




                                           Sizce bilimsel bir açıklaması olabilirmi yada varmı ? 
                                                  O bitki tohumu oraya nasıl geldi ?





6 yorum:

  1. gerçek bir yaşama isteği bu, ibret almak lazım.. azıcık toprağına rağmen çok cannlı, örnek almalıyız kendimize( kendime ) sevgiler canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın arkadaşım hergün bakıyorum biraz daha büyüyor ve tutunmak için savaşıyor sanki gerçekden örnek ve ibret
      sevgiler benden

      Sil
  2. ALLAHIN hikmeti işte
    çok güzel bir resim çok şeyler anlatıyor...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Umut dolu bir fotoğraf, paylaştığınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel belki de Allah'ın sana bir hediyesi eğer istersen her şartta çiçeklerini yetiştirebilirsin mesajı veriyor:))

    YanıtlaSil
  5. Bu durum her zaman etkilemiştir beni. Durun bir yazıyı hemen buraya geçirivereyim:)

    "Taşı delip çıkan çiçekler taşla hesaplaşır.
    Taş durdurur. Çiçek yürür.
    Aslında uzun düşmanlıklar da bir sadakat meselesidir.
    Yani çiçek de taş da birbirini bilir.
    Ama esas mesele yoldan geçen birinin yani öylesine geçiverirken çiçeği öylesine koparıverme ihtimalidir.
    Taştan çıkan çiçeğin göze aldığı asıl budur.
    Yazı-Ece Temelkuran"

    Benzer bir fotoğraftan etkilenip, bir vakitler yazmıştım:))
    http://hayalkahvem.blogspot.com/2011/09/tasla-hesaplasan-cicek.html

    YanıtlaSil