4 Ocak 2012 Çarşamba

YAĞLI BOYA TABLO :))

Şunu belirtmeliyim ki daha önce elime fırça almış değilim.
Ne zamandır bir tablo almak istiyordum ama bu 3 lü tablolara uçuk fiyatlar istemeleri ( 350 TL-500 TL arası) beni deneme ve tecrube yoluna doğru itti.Elime yüzüme hatta evdeki bir çok eşyalara  bulaştırsam da , bir çok resim sanatcısına ayıp olsada ve eşimin karşı çıkmalarına rağmen azimle yapmaya çalıştım:)) .

Ne yalan söyleyim ben beğendim :)))
Eşim de belli etmese de çok beğendi 
Ama bir resim kursuna gitmek farz oldu

3 adet tual : Tanesi 6 TL
2 adet siyah ve beyaz tüp boya : Tanesi 3.5 TL
Sonuç: Paha Biçilemez :))






Daha önce aldığım beyaz mika vazo da boyadan nasibini aldı.:))
Gördüğüm her beyaz üstüne dal çiziyorum artık :))



Ve bu karede görünen her obje benim el emeğim göz nurum

40 yorum:

  1. tablolar çok güzel olmuş elinize sağlık
    daha önce hiç resim yapmamış biri için çok başarılı buldum
    bende yağlı boya tablolar yapıyorum
    gerçekten boyalar heryere bulaşıyor ,hele birde çocuklar işe karışırsa tadından yenmiyor

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel olmuş sen bu işe devam et derim.

    YanıtlaSil
  3. çok harika olmuşlar canım eline emeğine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sanat eserlerini iyi günlerde kullanman dileğiyle tatlım, harika görünüyor. Bu tablolar çok moda ve hem eğlenmiş el emeği yapmışsın hemde ucuza mal etmişsin.


    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Tablolar gercekten de cok hos olmus..
    Hizini alamayip vazo ve saksilara firlamis sanat aski :)
    Aaa kendimi gordum galiba:)))

    YanıtlaSil
  6. tek bir şey söyleyeceğimm sadece müüü - kemm- mellll olmuşlar tek kelimeyle bravoo:)
    aşık olduğum iki renk siyah ve beyazz harikulade ..ellerinize sağlık.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. voooowww süper olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyorlar.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Yetenek var, devam bence:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş tablolar:) vazoya da bayıldım takımlamışsınız:) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Bence de çok hoş olmuşlar canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Gül-i Rana:Teşekkür ederim bende çocuk yokken bile her tarafa bulaştırdım zaten:)

    TOSBAĞALAR: Saol toprağım yok artık yakında evi de boya der eşim tadında bırakmak lazım:)

    MİHRİMAH:Canım çok teşekkür ederim

    MİNİK KELEBEK: Teşekkür ederim

    03BELLİNDA: Teşekkür ederim saol

    MARİFETSENDE: Teşekkürler

    BAHAR006: Bu konuda hiç yeteneğim yok tamamen kopya çektim :))

    MOTTO: Aynen öyle oldu canım teşekkür ederim

    REÇELİM: Çok teşekkür ederim yorumlarınız beni öyle motive ediyorki bi tablo dahamı yapsam acep:))

    AYYÜCEMM: Çok saol canım seninkilerin yanında hiç kalır

    FUNDA CEYHAN: Teşekkür ederim sevindim beğenmene :)

    YanıtlaSil
  13. Cok guzel gercekten !Emegine saglik =D
    Cok hos durmus duvarda,
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
  14. ellerine saglık şık olmuşlar ıyı gunlerde kullan..

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuşlar sitenle evinle ve vazolarınla bir bütünlük sağlamışsın. çok hoş olmuş. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  16. Hayatimda gördügüm en basarili bloglardan bir tanesisin, en azindan baska bloglara özenti yok, söyle kisaca bir göz attimda süper gercekten, taplo harika olmus erkekler zaten neden anlarki onlarda ruh mu varki sanat aski olsun :)

    YanıtlaSil
  17. Harikalar yaratmışsınız.Çok güzel görünüyorlar, ellerinize sağlık.İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  18. vallahi biz kadınlardan korkulur :) harika olmus ellerinize sağlık. bayıldımmm. bu arada Sevgi perdesi projemde sizide görmek isterim. detay için bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  19. canım harika olmuş ya valla yapasım geldi ellerne sağlık =)

    YanıtlaSil
  20. Kesinlikle çok beğendim. Ellerinize sağlık. Keşke benimde biraz resme yeteneğim olsa dedim yani.

    YanıtlaSil
  21. Tablolarınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Odama bu tarz bir tablo düşünüyordum.Bana daha güzel fikirler verdiniz. Teşekkür ederim. Bloğunuz çok güzel. Kesinlikle izlemeye alıyorum :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. hem çok zevkli, hem de marifetlisin ablam..ellerin dert görmesin..
    sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  23. Bayıldım siyah beyaz ve ağaç dalları tam benlik en kısa zamanda denemeliyim fikir için teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. çok beğendim ya, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. çok güzel olmuş canım benim.. bak şimdi beni de heveslendirdin.. haftaya kursumuz açılıyor ben de yağlı boya yapmayı çok istiyordum artık istemiyorum.. kesin yapıyorum.. (^_^) CiCi KaLL.. (^_-)

    YanıtlaSil
  26. süpper olmuş, gözlerime inanamadım, harikasınız.. ayrıca, geçmişte resim de yapmış biri olarak bunu denemediğim için de kendime kızdım :)

    YanıtlaSil
  27. ellerine sağlık çok güzel ve ekonomik olmuş.çalışmalarınızın devamını dilerim efenim.
    bende artık birşeylere para vermeye kıyamıyorum ben bunu yaparım ki diye.eişimde alışmış sen yaparsın veya yaparız diyo almıyor artık. :))

    YanıtlaSil
  28. Merhaba, harikalar yaratmışsınız. Çok güzel görünüyorlar, ellerinize sağlık. İyi günlerde kullanın.
    Bloğunuzu da çok beğendim hemen izlemeye aldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. valla ilk demeyin kendinizi nazar edersiniz harika olmuş

    YanıtlaSil
  30. Ellerinize sağlık.Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  31. Ellerinize sağlık, çok beğendim.
    Çok zevklisiniz.
    Eşlerimizin destekleri olmazsa birşey yapamayız, değil mi canım:))
    Üstteki eteğe de bayılım, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. emeğinize sağlık çok güzel şeyler çıkarmışsınız ortaya

    YanıtlaSil
  33. uyum süper renklere de bayıldım.. bence de sanat yapmışsınız :) Üstelik insanın kendi yaptığı gerçekten paha biçilemez ama bir yerden hazır almış gibi duruyor her şey.. mükemmel valla :)

    YanıtlaSil
  34. Eşiniz kıskanmıştır efendim.. ondan öyle demiştir.. yoksa yetenek varmış da dışarı çıkaran yokmuş.. Çok şahane olmuşlar.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  35. Bence süper olmuş!Devam etmelisiniz..

    YanıtlaSil
  36. coooook guzel olmuş :)))bende yapcem :))
    http://nulkam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  37. BLOGUNU YENİ KEŞFETTİM BENDE BU TABLOLARA BAILIYORUM .ÇOK HARİKA OLMUŞ EN AKIN ZAMANDA BENDE DENEYEVCEĞİM.ÇOK HOŞ OLMUŞLAR. BANA BEKLERİM.TAKİBE ALDIM SENİ.

    YanıtlaSil
  38. Çokkk harika olmuşlar canım ya güle güle kullan tablolara bayılıyorum Allah nasip ederse evimi aldıgımda neler yapıcam kiracı oldugum için duvarları delmek istemiyorum ama bunları hep kopyalıyorum kenara fikir için teşekkür ederim güle güle kullanın evinizde...

    YanıtlaSil