12 Eylül 2012 Çarşamba

ESKİ ELBİSEYE YENİ TASARIM

Daha önce bahsettiğim gibi 2 düğüne katıldık.
Birisi benim kuzenim diğeri eşimin yeğeni 
Allahtan düğünlerdeki tek ortak nokta sadece eşim ve ben yani bir elbiseyle 2 düğünü kurtarırım diye düşündüm.Hatta istediğim gibi bir elbise bulamayınca uzun süredir giymediğim kadife elbiseme biraz ekleme çıkartma yaparak yeni bir model ortaya çıkarttım

Sizce nasıl olmuş ?



Sırt kısmını V şeklinde bele kadar keserek fransız dantel diktim
Dikiş izleri için saçak kullandım 



 Ön kısım için V tarzı biraz cesaret istedi 
oda bende olmadığı için bu şekilde tasarladım:)




Bu elbise akraba devrini kapattı ama birbirlerini tanımayan bir iki arkadaş düğününüde kurtarır
:))






41 yorum:

  1. sü sü sü süppper hatta ötesi

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir tasarım olmuş ellerine sağlık.iyi ve mutlu günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş, öyle sade bir elbiseden böyle şık ve alımlı bir elbise çıkmış ortaya. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet bu şekilde sadelikten kurtulmuş oldu:)

      Sil
  4. Bu elbise muhteşem olmuş.. Sonucu görünce gözlerimi alamadım.. Bir dantel aşığı olarak elbisenize bayıldım tek kelimeyle.. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sadece biraz hayal gücü kattım

      Sil
  5. Harika bir yenileme olmuş canım,çok güzel de taşımışsın,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Bravo ,çok güzel bir elbise olmuş,yakışmış.İyi günlerde giyin.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. oooov çok şık bi dönüşüm olmuş çok güzel sırt kısmı özellikle ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. süper ötesi olmuş bayıldım ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  9. fevkaladenin fevkinin de fevkinde olmuş şekeriiiim:)))

    YanıtlaSil
  10. ben buna bayıldım cidden! çok güzel bir değerlendirme olmuş ve çok yaratıcı..

    YanıtlaSil
  11. Çok yaratıcı :) çok beğendim, ellerinize sağlık çok güzel olmuş, güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş sanada çok yakışmış
    güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş özellikle yaka kısmına bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. dantelinde çok zarif sende öyle..
    eline sağlık..

    YanıtlaSil
  15. bende çok- beğendim dantel detayını ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım doğrusu elinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş. eline sağlık.bende değiştirme yapmayı severim.

    YanıtlaSil
  18. elbise çok güzel olmuş,çok da yakışmış :)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. nasil olmus ne kelime??? Sahane olmus sahaneeeeeee...

    YanıtlaSil