11 Nisan 2012 Çarşamba

KALPLİ YATAK ÖRTÜSÜ

Bu aralar bloğumla ilgilenemedim hiç ama ara, ara açıp bakmaya çalıştım kimler neler yapıyor diye. 
Benimde ağır misafirlerim vardı.Çorum'dan kayınvalidem  Antalya'dan görümcem eşi ve
kızı ziyaretimize geldiler 
Güzel, neşeli ve kalabalık bir hafta geçirdik.
Görümcemin kızı nişanlı eylül ayında düğünü olucak.Bende nacizane ona kendimce bir hediye yapmak istedim.
Umarım beğenerek kullanır 
Sevgili Canan' cım iyi ve mutlu günlerde kullan 


Yastıklar  da polar kullandım



Ben keçe yada örgü kullanmak istemedim yıkandığında solmayacak saten kurdela dan güller yapıp monte ettim. 

23 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ne guzel bir hediye oyle :) bence cok begenecek! :D
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenir güzel günlerde kullansın

      Sil
  3. Kolay gelsin o zaman. Ellerinize sağlık çok hoş olmuş. Keyif ve sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil
  4. oyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    bayıldım ya çok marifetlisin maşşallahhh
    hem basit hemde şık
    ellerine sağlık bende
    denemek isterim mutlaka
    zemin olarak kullandığın oluklu pike değilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben pike kullandım sıkılınca gülleri çıkartıp yaz kış kullansın diye

      Sil
  5. Çok güzel bir hediye olmuş.Hem güzel, hem anlamlı.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol mihrimah teşekkür ederim canım sevgiler benden

      Sil
  7. kesin beğenir ellerinize sağlık çok emekli ve güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. çok şirin olmuşş.iyi günlerse kullansın

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Çok saol teşekkür ederim Harikalar Atölyesi

      Sil
  10. sahane olmus bu:) bayıldım
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. sevgili ablacığım. bana armağan etmiş olduğun bu anlamlı ve özel hediyeyi her zaman seni ve dayımı hatırlayarak keyifle,mutlulukla kullanacağım. ellerine sağlık. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş onunla kıyaslamak bence yanlış olur bu daha farklı bı örtü olmuş ellerinize saglık size yenge diyebilmeliyim:)

    YanıtlaSil
  14. Yastıklarına bayıldım, güllerin yoğunluğu fazla değil onlar da iyi olmuş bence.. Pembe ayakkabıdaki örtü gözüme basit göründü.. ben bu şeklini daha çok beğendim.. eline sağlık arkadaşım.. (^_^)

    YanıtlaSil