27 Haziran 2014 Cuma

BEBEK MEVLÜDÜ

Yarı kırkımızı doldurur doldurmaz mevlüdümüzü de yaptık.
Hamileyken herşeyi kendim yapmak istediğim için misafirlerimize hediye ediceğimiz çikolata çantası,patikten buzdolabı magneti ve lavanta keselerimizi hazırlamıştım.
Klasik mevlüt menüsü dışında bir menü hazırladım.Lohusa şerbetimiz Adanalı bir arkadaşım tarafından  meşhur Adana kaynarı hazırlandı










 Seni bana verdiği için rabbime binlerçe kez şükürler olsun 
Darısı inşallah damatlığına olsun kuzucuğumm 






12 yorum:

  1. Oyy maşallah:)Ne harika şeyler hazırlamışsınız.Anne olmak çok güzel:)Her şeyi kendi ellerinizle hazırlamak çok keyiflidir.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel isteyen herkese nasip etsin Allah.

      Sil
  2. maşallah kuzuma.rabbim tüm güzel günlerini yaşamayı nasip etsin canım.herşey çok mükemmel görünüyor ellerine emeğine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Masaallah kuzucuga birde takim elbise giymis inanmiyorum,yerim ben onu! Hersey cok güzel görünüyor,saglikla büyüsün oglunuz,Allah tüm dualarinizi kabul etsin,hayirli Ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz güzel dilekleriniz için sizede hayırlı ramazanlar

      Sil
  4. hayırlı olsun mevlüdünüz. Herayrı düşünülmüş. Herşey çok güzel görünüyor. Bahtı da böyle güzel olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah ne güzel;) Allah analı babalı, sağlıklı mutlu bir ömür versin, ne mutlu size, ne kadar hoş şeyler hazırlınmış daha hamilelik sırasında bile, çok iyi yapmışsınız;)). Ayrıca tüm detaylar okadar şirin ki;)) Ellerinize sağlık. Sevgiler. Miniğimi yanaklarından öperim:)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn çok teşekkür ederim bizde seni öptük teyzesi :)

      Sil
  6. canım tebrik ediyorum öncelikle ben buralarda yokken doğmuş da mevlüdü bile olmuş
    çok güzel değil mi evlat. ancak yaşayan anlıyor tam anlamıyla
    Rabbim isteyen herkese nasip etsin
    Tunaycığım da büyüsün abiler olsun inşallah

    YanıtlaSil