6 Eylül 2014 Cumartesi

TUNAY 3.AYI DEVİRDİ



3.ayımızı da doldurduk göz açıp kapayıncaya kadar 
zaman o kadar çabuk geçip o kadar çabuk büyüyorki şaşırıp kalıyoruz bazen
Doktorumuz Tunay ın herşeye çok erken başladığını söylemişti zaten 
Gün itibari ile de kilomuz 6.700 gr boyumuz 63 cm
Hamileliğim çok huzurlu ve sakin geçtiği için şimdi çok faydasını gördüğümü düşünüyorum.
Ağlayarak değil hep gülerek uyanıyor Tunay
Genelinde mutlu bir çocuk çok şükür 
En çok sevdiği şey de yüzmek 
Doğduğu günden bu gune kadar sudan dolayı hiç ağlamadı 
Küvetini su ile dolduruyoruz ve dakikalarca gülerek ve çok keyif alarak oynuyor
Çevredeki herşeye karşı çok dikkatli, beni ve babasını artık ayırt edebiliyor
Değişiklikler saymakla bitmez 4.ayında bizi neler bekliyor göreceğiz inşallah
Doktorumuz ertelediğimiz tatile çıkabeceğimizi hatta Tunay ın da sadece bedeninin denize girmesinde sorun olmayacağını söyledi
Bakalım Tunay ın deniz maceraları nasıl olacak 




Rabbim herkesin evladını bağışlasın ve korusun inşallah 























12 yorum:

  1. maşallah Allah bağışlasın gülücükleriniz hep daim olsun..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah diyelim de nazar değmesin

    YanıtlaSil
  3. Masallah annesi Allah nazarlardan saklasin,ne güzel pozlar onlar ,akilli bakislar ,masaalah masaallah!

    YanıtlaSil
  4. Allah bağışlasın şu uğur böcekli fotolara bayıldım maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. ALLAH bağışlasın canım cok sevindim ALLAH analı babalı büyütsün inş bu günlerin tadını cıkarın inanınki o kadar cabuk büyüyolarki benim kücücüğüm yavrum ana okuluna başladı ve inanamıyorum daha dün doğmuştu diyorum banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ayyyyy bin kere masallahhhhhh, valla yüzüm güldü resmen bu nasil bir tatlilik, öyle kolay kolayda bebek begenmem yani, ama yukardaki kocaman ugur böcegi fotografi bile cok cok güzel, ben zaten "böcegim" diye severdim kardeslerimi kücükken haha :D

    YanıtlaSil
  7. HANİ BİR SELAM BEKLERSİN YA UZAKLARDAN,KİMDEN OLURSA OLSUN "unutulmamışım"DERSİN,BU SELAM SİZE OLSUN,GÖNLÜNÜZCE GÜZEL BİR BAYRAM OLSUN

    YanıtlaSil
  8. ben bu yakışıklıyı yerim çok tatlı olmuş maşaallah.teyzesi kocaman öpüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil