19 Eylül 2013 Perşembe

BRİZ PERDE DİKTİM

Ev değiştirenler,taşınanlar iyi bilir ki bir evin penceresi diğer evin penceresine benzemez.Bizimde aynen öyle oldu bir sürü tül perde elimde patladı.Takıyorum olmuyor,katlıyorum olmuyor,kesmeye de kıyamıyorum.
Kızılayda bursa kumaş pazarını buldum ve bu parça tülleri çok ucuza aldım.Evde ne kadar balkon camları varsa hepsine briz perde diktim.










Hiç uğraşmadım öyle cubuk alayım takayım diye
çaktım iki ufak çiviyi geçirdim kurdela şeriti 
fıstık gibi oldu az biraz pimapeni delsekte zaten görünmüyor şeritlerin altından

Işıktan buğulu görünmüş olabilir camlar yoksa ben hergün silerim ki zaten :)





kaynak:link


Hafta sonunuz misss,hoş,güzel ve puding tadında geçsin 

Cumanız hayır olsun 


9 yorum:

  1. ellerine saglik ablacim pek guzel gorunuyorlar

    YanıtlaSil
  2. Son derece pratik ve güzel bir çözüm...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ben boşuna kendime kızmıyorum dikiş bilmediğim için:))) bu arada blogumdaki çekilişime beklerim....

    YanıtlaSil
  4. Çok çok zarif olmuş, ellerinize sağlık, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. En sondakide senin elinden çıkma galiba süper durmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık. Kurdele iyi fikir, gayet de güzel olmuş.
    Bloğunuzu yeni gördüm ve takibe aldım.
    Ben de bekelrim.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
  7. TAM BENLİK ÇOK SEVERİM UYDURUP ÖRENİ YAKIŞTIRIP DİKENİ :))OHH GÜLEREK KULLAN...BU ARADA PUDİNG HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK AFİYETLER OLSUN...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  8. Perde harika olmuş :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Perde dikimini de gosterirmisiniz zahmet degilse 😊

    YanıtlaSil