14 Ocak 2013 Pazartesi

KREP PASTA

Pastalar arasında alternatif ve değişiklik arayanlar için bence mükemmel bir tarif.Bende misafirlerim için yaptım ve oldukca da beğenildi.



MALZEMELER
3 adet yumurta
2 su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
2.5 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
Kabartma tozu
Vanilya

ÜZERİ VE ARA KATLAR İÇİN
2 paket krem şanti
1 kutu labne peynir


Bütün malzemeleri karıştırıp normal bir krep hamuru yoğunluğunda olacak şekilde iyice çırpıyoruz
Teflon tava da yada varsa krep tavasın da olabildiğince ince yaparak kreplerimizi hazırlıyoruz.
Bu malzemelerden 10-12 arası krep çıkıyor
Ara katlarına hazırladığımız krem şanti-labne karışımını sürüyoruz 
Üst süslemesi tamamen zevkinize kalmış

AFİYET OLSUN



14 yorum:

  1. krepli pasta değişik ama çok lezzetli görünüyor ..ellerine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gerçekten lezzetli tavsiye ederim:)

      Sil
  2. oooo.çok tuttum bu tarifi çok sağol paylaştığın için haftaya gelecek misafirime denemek için aldım tekrar çok sağol...eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim misafirlerinizin beğeneceğine eminim

      Sil
  3. Merhabalar canım :) Daha dün krep yaptım labne peyniri sürüp yedik sıcak sıcak ama pasta halini düşünsem aklıma gelmezdi dogrusu fırını bozuk olanlar yada ne biliyim daha pratik şeyler arayanlar için harika bir tarif görüntü süper:)
    Ama krepleri ıslatcakmıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok krepleri ıslatmamıza gerek kalmıyor hamurundan dolayı pişerken göz göz oluyor o yüzden krem şantiyi çok iyi içine çekiyor mutlaka denemeni tavsiye ederim canım :)

      Sil
  4. Değişik bir tarif denemek istiyorum. Bulmakta ve yapmakta en zorlandığım şey tatlı türleri.Hemen yazıyorum tarifi:)

    YanıtlaSil
  5. Mutlaka dene canım pişman olmayacaksın :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş gözüküyor tarif defterime ekliyorum :)
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çok lezzetli görünüyor. En kısa zamanda denemek gerek :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin tavsiye ederim :) Teşekkür ederim

      Sil
  8. İçie yağ konmuyo dıye bılıyorum yagda koyuyor muyuz

    YanıtlaSil
  9. Benim tarifimde yağ da var yağ olmassa yapışır diye düşünüyorum ama denemedim hiç bu arada hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil