6 Ocak 2012 Cuma

MISIR UNLU KREP

MUTLAKA DENEYİN 
HARİKA BİR TAT HARİKA BİR LEZET




MALZEMELER

3 yumurta
1 su bardağı mısır unu
1 su bardağı un
1 su bardağı sut
1 paket kabartma tozu
1kahve fincanı sıvı yag
1 tatlı kasık seker
Yeterince tuz


Yapılışı
Yumurtayı,sutu,yagi cukur bir kapta iyice çırpalım.Mısır unu, unu,tuzu,sekeri ilave edip karıstıralım,
Teflon tavayı hafif yaglayip krep hamurundan bir kepce dokelim.
Tavanın her yerine esit miktarda kaplayalım, pisirelim
Tavada ters yuz edelim.
Yuz tarafıda pistikten sonra arzuya gore  uzerine tereyağı  surebilirsiniz. Domates peynir zeytin recelle harika oluyor. 
AFİYET OLSUN 

8 yorum:

  1. ooo ooof ne güzel kızarmış.Mısır unum olsaydı hemen kalkıp yapacaktım.Çok canım istedi.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ama bu çok güzel görünüyo,eminim lezzeti de öyledir,haftasonu deniycem kesinlikle...

    YanıtlaSil
  3. annem yapar benimde aklıma geldi hemen aramak istedim.ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim yiyeceklerden. Aslında biraz uğraştırıcı ama beni misafire karşı kurtaran ve bana kolay gelen bir yiyecek. Ben de arasına sosisli harç koyup bohça gibi katlayarak ve üzerine kaşar rendeleyip fırına atıyorum. O da çok lezzetli oluyor. Ellerine sağlık. Afiyetle.

    YanıtlaSil
  5. Krep sık yaparım ama mısır unlu hiç yapmadım,denemeliyim:)Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. HAMURİŞİ ÇOK SEVERİM AMA MISIR UNLU KREP HİÇ DENEMEDİM, ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  7. evet evet denemiş ve çok sevmiştik..
    Trabzonlu arkadaşlarıma mutlaka yaptırırım..
    afiyetler olsun.. çok sevgilerr...

    YanıtlaSil
  8. Krepi zaten çok severim ama mısır unlusunu hiç denememiştim.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil